Location: Poland, Poznań
Job category: Customer Service Representative (CSR)
Language: German
Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
Wynagrodzenie w wysokości 6000 zł brutto + premię (do 1800 zł brutto)
Możliwość pracy z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
Szkolenie wdrażające (6 tygodni, zdalnie) i wsparcie w codziennej pracy.
W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Konsultacje z psychologiem, dofinansowanie koncertów i innych atrakcji w ramach platformy kafeteryjnej Worksmile.
Pozostałe benefity: kafeteria Worksmile, dofinansowanie wypoczynku, prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Odbieramy połączenia i pomagamy klientom w codziennych sprawach związanych z dostawami prądu i gazu. Najpopularniejsze pytania dotyczą m.in. faktur, doradztwa w zakresie wyboru taryfy, aktualizacji danych czy rozpatrywania reklamacji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
Wyróżniają Cię:
Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00.
Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Wymagania pracy zdalnej:
Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.